Cezas Rzeszów - druki szkolne, meble szkolneCentrum Zaopatrzenia Szkół i Biur - kontakt / 05 grudnia 2016
Centrum Zaopatrzenia Szkół i Biur

CEZAS Sp. z.o.o
35-205 Rzeszów
ul. Torowa 7
tel./fax.(017) 860 00 89
tel.(017) 863 30 09
handel@cezasrzeszow.pl
Szukaj:
Szukaj w tej kategorii:  

Drążki edukacyjne

Drążki edukacyjne wchodzą do grupy zabawek wspomagających rozwój talentów dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Służą rozwojowi zdolności twórczych oraz cech takich, jak spostrzegawczość, koncentracja i umiejętność obserwowania, analizowania i wyciągania wniosków, tworzenia logicznych struktur i kombinacji.
Podstawową zasadą wszystkich rodzajów zabaw twórczych jest stopniowanie poziomu trudności, tzn. „przechodzenie od rzeczy łatwych do trudnych” oraz „samodzielność odpowiadająca umiejętnościom”. Drążki to doskonała zabawa dla dzieci najmłodszych. Służą jako pomoc edukacyjna i materiał do zajęć terapeutycznych.
Zestaw zawiera: 6 drewnianych drążków, 40 drewnianych klocków w 5 kolorach (żółtym, pomarańczowym, czerwonym, zielonym i niebieskim), drewnianą podstawę służącą do ustawiania drążków, drewniane pudełko pełniące funkcję opakowania. Do zestawu dołączony jest komplet plansz z 40 wzorami w skali 1 : 1, opartymi na przemyślanej kombinacji klocków, uwzględniającymi zasadę stopniowania trudności. Wzory są podzielone na 4 grupy w zależności od rodzaju klocków i poziomu trudności.

Cena brutto: 123.00 PLN

MEMO przestrzenne. Owoce i warzywa

Materiał do rozwoju logicznego myślenia przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Umożliwia prowadzenie zabaw edukacyjnych dla jednego dziecka, dla pary, a nawet większej ilości dzieci.
Celem tej zabawki jest kształcenie u dzieci spostrzegawczości, umiejętności zapamiętywania, nauka kolorów oraz nazw owoców i warzyw, rozpoznawanie i kojarzenie kształtów, a także wspomaganie rozwoju koncentracji uwagi i logicznego myślenia. Za jej pomocą dzieci młodsze mogą ćwiczyć sprawność manualną i małą motorykę. Gra może być wykorzystywana przez DZIECI NIEWIDOME I NIEDOWIDZĄCE, które za pomocą figurek poprzez dotyk mogą uczyć się rozpoznawania i porównywania kształtów.
MEMO przestrzenne „Owoce i warzywa” może być również przydatne w terapii dzieci, a nawet osób starszych z innymi rodzajami niepełnosprawności.
Wszystkie elementy MEMO przestrzennego wykonane są z drewna, a elementy kolorowe pomalowane są farbami przyjaznymi dla środowiska naturalnego.
Produkt charakteryzuje się wysoką jakością i trwałością.

A pod tym linkiem można obejrzeć film o memo „Owoce i warzywa” https://www.youtube.com/watch?v=g4y93yD6loY

Tu z kolei można przeczytać opinię tyflopedagoga o tym, jak memo przestrzenne sprawdza się w zabawie i terapii dzieci niewidomych i niedowidzących http://oris.org.pl/index.php/main/news/12

Cena brutto: 149.00 PLN

MEMO przestrzenne. W świecie zwierząt

Materiał do rozwoju logicznego myślenia.
Gra przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Umożliwia prowadzenie zabaw edukacyjnych dla jednego dziecka, dla pary, a nawet większej ilości dzieci. Jej celem jest kształcenie u dzieci spostrzegawczości, umiejętności zapamiętywania, nauka kolorów i nazw zwierząt, rozpoznawanie i kojarzenie kształtów, a także wspomaganie rozwoju koncentracji uwagi i logicznego myślenia. Ponadto przy włączeniu elementów dodatkowych takich, jak mapy czy plansze tematyczne – może być pomocna we wprowadzaniu wybranych zagadnień z zakresu środowiska.
Dzieci młodsze dzięki MEMO przestrzennemu mogą ćwiczyć sprawność manualną i małą motorykę. Gra może być wykorzystywana przez DZIECI NIEWIDOME I NIEDOWIDZĄCE, które za pomocą figurek poprzez dotyk mogą uczyć się rozpoznawania i porównywania kształtów. MEMO przestrzenne „W świecie zwierząt” może być również przydatne w terapii dzieci, a nawet osób starszych z innymi rodzajami niepełnosprawności.
Wszystkie elementy MEMO przestrzennego wykonane są z drewna, a elementy kolorowe pomalowane są farbami przyjaznymi dla środowiska naturalnego.

Cena brutto: 149.00 PLN

Klocki Dienesa

KLOCKI DIENESA to środek dydaktyczny przeznaczony do rozwoju logicznego myślenia i do nauki matematyki.
Ułatwiają one aktywizację wyobraźni dzieci, umożliwiają wizualizację pojęć abstrakcyjnych i obserwację zależności między nimi. Dzięki temu wiedza zdobyta przez dzieci jest bardziej trwała i daje umiejętność jej praktycznego stosowania. Klocki mają zastosowanie w realizacji takich zagadnień jak: wyodrębnianie cech wielkościowych oraz ich porównywanie zaznajomienie z nazwami prostych figur geometrycznych klasyfikowanie przedmiotów według cech jakościowych wyodrębnianie zbiorów, których elementy spełniają określone warunki określanie warunków spełnianych przez elementy danego zbioru podział zbioru na podzbiory wyznaczanie części wspólnej, sumy i różnicy zbiorów pojęcie zbioru pustego kształtowanie pojęcia relacji i funkcji, ze szczególnym uwzględnieniem relacji równoliczności zbiorów (według: Maria Radwiłowicz, Zofia Morawska „Metodyka nauczania początkowego” WSiP, 1986).
Do kompletu klocków dołączone są również plansze z innymi, nieco trudniejszymi przykładowymi zadaniami, ćwiczeniami i zabawami, które można zaproponować dziecku. Można traktować je jako inspirację do wymyślania własnych zadań. Należy złożyć 2 plansze oznaczone tym samym symbolem literowym krótszym bokiem tak, aby kropki znajdujące się w narożnikach plansz, znalazły się tuż obok siebie. Dzięki temu otrzymujemy dużą planszę, na której znajdują się wzory zadań pokazujące klocki w naturalnej wielkości. Dziecko może kłaść klocek na wskazanym wzorze i w ten sposób rozwiązać całe zadanie.
Zadania ułożone są zgodnie z zasadą stopniowania trudności – od łatwiejszych do trudniejszych.
Zadania A – odnajdywanie klocków znajdujących się na planszy i układanie ich według zadanego wzoru (dopasowywanie według kształtu, wielkości i koloru).
Zadania B – odnajdywanie klocków przedstawionych na planszy tylko za pomocą kolorowych konturów i układanie ich według wzoru (jw.).
Zadania C – odnajdywanie klocków przedstawionych na planszy za pomocą linii przerywanej i układanie ich według wzoru (jw.).
Zadania D – odnajdywanie klocków przedstawionych na planszy za pomocą czarnych konturów i układanie ich zgodnie z zadanym schematem kolorystycznym, dodatkowo dobieranie koloru klocka zgodnie z kolorem zaznaczonym na schemacie.
Zadania E – odnajdywanie klocków przedstawionych na planszy, układanie ich w ciągu zgodnie z wzorem i schematem kolorystycznym (umiejętność odtwarzania zadanego ciągu kształtów, kolorów i wielkości).
Zadania F – układanie klocków według zadanych wzorów.
Zestaw zawiera : 60 klocków, 12 plansz (kart pracy), 3 sznurki, instrukcję.

Cena brutto: 79.00 PLN

KRATKA NAKŁADKA SUHOŚCIERALNA NA TABLICE MAGNET.

Nakładka suchościeralna o wymiarach 92 x 83 cm do mocowania na szkolnych tablicach magnetycznych. Wykonana z PCV pozwalającego na wykorzystywanie pisaków suchościeralnych. Po zamocowaniu na tablicy magnetycznej (za pomocą integralnych pasków magnetycznych) umożliwia również wykorzystanie elementów magnetycznych. Moduł kratki wynosi 5 cm.

Cena brutto: 218.94 PLN

Moja rodzinka - liczmany 72 sztuki

Liczmany nie sluza wylacznie rozwijaniu matematycznych umiejetnosci, tj. liczenie, sortowanie, ukladanie rytmów. Uniwersalne figurki reprezentuja wszystkich czlonków rodziny i zachecaja dzieci do opowiadania o swoich rodzinach. Za pomoca figurek dzieci moga inscenizowac rózne wydarzenia ze swojego codziennego zycia.

Pomysly zabaw:
- Swobodna zabawa: Pozwól dzieciom na swobodna zabawe i poznanie figurek poprzez dzialanie, dotykanie, widzenie, odkrywanie.
- Ulóz swoja rodzine: Popros dziecko, aby za pomoca figurek ulozylo swoja wlasna rodzine i opowiedzialo o niej. W jakiej kolejnosci bedzie ustawiac czlonków tej rodziny, czy bedzie to tylko najblizsza rodzina czy tez babcia i dziadek?
- Czego brakuje?: Wylóz kilka figurek przed dzieckiem i daj mu chwile na przyjrzenie sie tej konfiguracji. Popros dziecko o zamkniecie oczu i zabierz w tym czasie jedna figurke. Czy dziecko bedzie umialo powiedziec, jakiej figurki brakuje? Zwiekszaj stopien trudnosci tej zabawy: zabieraj wiecej niz jedna figurke, zmieniaj kolejnosc ustawienia (dziecko powinno pokazac te pierwotna)
- Sortowanie: Wykorzystaj figurki do sortowania, np. wedlug koloru, ksztaly lub wielkosci.
- Ukladanie rytmów: Uloz dowolny rytm z figurek i popros dziecko o jego kontynuowanie. Mozesz poprosic dziecko o zbudowanie swojej wlasnej sekwencji.

Od 3 lat

Zawartosc: 72 figurek z elastycznego tworzywa (mama, tata, dziewczynka, chlopiec, niemowle, zwierzatko) - najw. figurka o wys. 6,5 cm - instrukcja
kod 050-5070

Cena brutto: 95.00 PLN

Kolorowe pojazdy - liczmany 72 sztuk

Male pojazdy pobudzaja wyobraznie dzieci. Organizujac atrakcyjne sytuacje zabawowe mozemy uczyc dzieci sortowania i klasyfikowania. Liczmany moga sluzyc do cwiczen w przeliczaniu jako atrakcyjne liczmany, a takze do obrazowania podstawowych dzialan arytmetycznych. Pojazdy mozemy ukladac w logiczne szeregi, uczac dzieci ukladania rytmów i sekwencji.

Pojazdy wystepuja w 6 ksztaltach: samolot, lokomotywa, statek, samochód, autobus i wóz strazacki.

» Zastosowanie:
rozróżnianie kolorów
sortowanie
klasyfikowanie
układanie rytmów
przeliczanie

» Zawartość:
72 figurki pojazdów z estetycznego tworzywa
występują w 6 kolorach i 6 różnych kształtach
całość umieszczona w wiaderku z pokrywką

Cena brutto: 67.00 PLN

Kolorowe warzywa - 144 sztuki

Kolorowe warzywa z trwalego tworzywa, to doskonale liczmany, które mozna wykorzystac do zabaw w przeliczanie, sortowanie lub ukladanie rytmów.

144 sztuki - 6 ksztaltów (kukurydza, ogórek, baklazan, marchewka, papryka i czosnek) - 6 kolorów - w wiaderku - marchewka o dl. 6 cm.
kod:050-5055

Cena brutto: 95.00 PLN

Kolorowe owoce - 108 sztuk

Kolorowe owoce z trwalego tworzywa to doskonale liczmany, które mozna wykorzystac do zabaw w przeliczanie, sortowanie lub ukladanie rytmów.

108 sztuk - 6 kolorów - w wiaderku - banan o dl. 5 cm.
kod:050-5051

Cena brutto: 59.90 PLN

Geometryczne ogniwka

Zestaw pozwala ukladac wlasne ciagi rytmiczne lub odwzrorowywac gotowe. Laczenie ogniwek uczy nie tylko rozpoznawania figur i logicznego myslenia, lecz takze doskonali zdolnosci manualne i koordynacje wzrokowo - ruchowa. Zalaczone karty pozwalaja stopniowac trudnosc - wzory sa kolorowe lub wyrazone symbolicznie

Zawartosc:
120 ogniwek w 4 kolorach i 3 ksztaltach (kola, kwadraty i trójkaty)
ogniwka wykonane sa z trwalego tworzywa
16 dwustronnych kart aktywnosci
calosc umieszczona w zamykanym pudelku
kod 050-5230

Cena brutto: 99.00 PLN

Logiczne sześciany kolorowe

Wiele zabaw matematycznych mozna przeprowadzic z pomoca tego atrakcyjnego materialu. Kolorowe szesciany wykonane sa w przezroczystego tworzywa w 6 teczowych kolorach i trzech wielkosciach.

Matematyczne zabawy:
sortowanie wedlug wielkosci
sortowanie wedlug koloru
ukladanie rytmów
budowanie konstrukcji w przestrzeni
mierzenie dlugosci lub powierzchni

Atuty:
estetyczne wykonczenie
trwale, przezroczyste tworzywo
teczowe kolory


Od 3 lat

Zawartosc: 90 szescianów z przezroczystego tworzywa - w 6 kolorach - w 3 wielkosciach: 1,8 cm, 2,5 cm i 3,1 cm
kod: 050-1060

Cena brutto: 135.00 PLN

Kwadraty kolorowe - 400 sztuk, 4 kolory

Atrakcyjne liczmany w ksztalcie kwadratów w 4 zywych kolorach. Cala klasa moze poznawac podstawowe pojecia matematyczne poprzez manipulacje na konkretnym materiale.

Liczmany wykonane sa z estetycznego i trwalego tworzywa, starcza na lata szkolnej nauki. W porównaniu do papierowych liczmanów charakteryzuja sie nie tylko wysoka zywotnoscia, lecz równiez latwoscia manipulacji (grubosc 0,5 cm)

Klocki mozna wykorzystac do przeprowadzania róznorodnych zabaw dydaktycznych. Podajemy zaledwie kilka naszych propozycji:
sortowanie wedlug koloru
tworzenie rytmów wlasnych lub na podstawie kart pracy
budowanie mozaik wlasnych lub na podstawie kart pracy
przeliczanie i porównywanie liczebnosci zbiorów
dodawanie, odejmowanie, mnozenie i dzielenie w dowolnym zakresie liczbowym
obrazowanie ulamków

Wspomniane wyzej karty pracy moze wykonac nauczyciel, jak i sami uczniowie. Formularze blanko do takich kart pracy opublikujemy niedlugo na karcie tego produktu.

» Zastosowanie:
przeliczanie
sortowanie
tworzenie rytmów i wzorów
dokonywanie działań arytmetycznych
obrazowanie ułamków

» Zawartość:
400 kwadratów o boku 2,5 cm wykonanych z trwałego tworzywa o grubości 0,5 cm
występują w 4 kolorach: zielonym, żółtym, czerwonym i niebieskim
umieszczone w trwałym, przeźroczystym opakowaniu do przechowywania
instrukcja metodyczna
kod-100-1410

Cena brutto: 75.00 PLN

Liczmany drewniane. Klocki edukacyjne

Liczmany drewniane

to 102 drewniane sześcienne kostki o długości boku 2 cm w 6 różnych kolorach. Kostki zapakowane są w estetyczne, wygodne i trwałe drewniane pudełko, które ułatwia ich porządkowanie i przechowywanie. Do zestawu dołączony jest komplet plansz z przykładowymi zadaniami, które:

umożliwiają ćwiczenie spostrzegawczości i koncentracji uwagi,
doskonalą dokładność i precyzję ruchów, ułatwiają naukę liczenia
pomagają zrozumieć pojęcie zbioru i podzbioru,
wyzwalają własną kreatywność dzieci poprzez odnajdywanie nowych wzorów ułożeni,
pomagają kształtować wyobraźnię przestrzenną.

Zadania zostały ułożone z uwzględnieniem zasady stopniowania trudności.

Cena brutto: 64.00 PLN

LICZMANY MAGNETYCZNE (COB)

Liczmany mogą służyć jako środek dydaktyczny do ćwiczeń matematycznych w grupach dzieci sześcioletnich oraz w klasach I-III w różnych typach szkół. Zestaw jest tak pomyślany, że może służyć do demonstracji na tablicy (przez nauczyciela lub wyznaczonego ucznia), a także do pracy indywidualnej, gdy każde dziecko, lub para dzieci dysponuje takim kompletem. W skład zestawu liczmanów wchodzi 200 elementów:

— ptaki - 30 szt

— wiaderko -10 szt

— łopatka -10 szt

— jabłko - 20 szt

— chłopiec (3 rodzaje) -30 szt

— dziewczynka (3 rodzaje)-30 szt

— liczby i cyfry matematyczne - 50 szt

— samolot niebieski -10 szt

— samolot czerwony -10 szt.

Cena brutto: 154.00 PLN

LICZMANY – PŁOTEK

Pomoc dydaktyczna dla dzieci rozpoczynajacych naukę matematyki. Składa sie z 1000 krążków plastikowych o wymiarach φ 15,5 x 2,2 mm w pięciu kolorach. Liczmany służą do ilustrowania operacji artytmetycznych i logicznych. Odpowiednią ilość żetonów odcinamy nożyczkami.

Cena brutto: 35.33 PLN

LIZAKI CYFROWE -zestaw dla 1 ucznia 06-005

Cena brutto: 26.84 PLN

LIZAKI CYFROWE

Lizaki cyfrowe do pokazywania przez uczniów wyników zada

Cena brutto: 118.10 PLN

LICZYDŁO Z TABLICĄ MAGNETYCZNĄ Z REGULOWANĄ WYS. NA KÓŁKACH

Oprócz typowego liczydła, częścią składową wyrobu jest biała tablica. Można na niej pisać mazakami. Można też podawać zadania i wyniki korzystając z tabliczek ze znakami i cyframi. Tabliczki mocowane są na tablicy dzięki magnesom. Liczydło z tablicą magnetyczną ustawione jest na gumowych stopkach. Liczydło z regulowana wysokością ma możliwość przesuwania go na kołkach.
W sprzedaży bez tabliczek ze znakami i cyframi, które stanowią odrębny wyrób.
Wymiary (06-015) - wysokość od 1200 do 1500 mm; szerokość 1100 mm Ciężar 16 kg

Cena brutto: 1048.10 PLN

LICZYDŁO Z TABLICĄ MAGNETYCZNĄ

Oprócz typowego liczydła, częścią składową wyrobu jest biała tablica. Można na niej pisać mazakami. Można też podawać zadania i wyniki korzystając z tabliczek ze znakami i cyframi. Tabliczki mocowane są na tablicy dzięki magnesom. Liczydło z tablicą magnetyczną ustawione jest na gumowych stopkach.
W sprzedaży bez tabliczek ze znakami i cyframi, które stanowią odrębny wyrób.
Wymiary (06-014) - 1200 x 1000 mm Ciężar - 14 kg

Cena brutto: 826.68 PLN

LICZBY W KOLORACH (IN. KLOCKI CUISENAIRA) 74 KLOCKÓW

Bardzo popularna i lubiana pomoc dydaktyczna do nauki podstaw arytmetyki. Wersja uczniowska zestawu składa się z 74 klocków o przekroju kwadratu 1x1 cm i o długościach od 1 do 10 cm. Długość klocków dodatkowo różnicowana jest kolorami.

Cena brutto: 25.25 PLN
Prawa autorskie CEZAS Rzeszów © 2013
Realizacja: web-styl.pl, CMS: zdzislowicz.pl