To już potrafię 1 - Ćwiczenia utrwalająco - sprawdzające
Zapytaj o produkt handel@cezasrzeszow.pl
tel./fax.: 17 860 00 89
tel.: 17 863 30 09
Wysyłka: Poczta Polska/Firma Kurierska/transport własny
Koszty: Poczta Polska wg tabeli opłat Poczty Polskiej
do 20 kg - 22,00 zł/brutto* za pobraniem 28,00 zł/brutto
do 30 kg - 26,00 zł/brutto
* przesyłki niestandardowe (nieregularne kształty, bok powyżej 150 cm) nie są realizowane
wycena indywidualna przy zamówieniu
bezpłatny, ustalany indywidualnie, województwo podkarpackie i świętokrzyskie
Opis produktu
Książeczki To już potrafię przeznaczone są dla dzieci w wieku młodszym szkolnym. Zawierają bogaty i uporządkowany materiał utrwalająco-sprawdzający, który obejmuje zagadnienia: matematyczne, środowiska społeczno- przyrodniczego, kształcenia językowego, oparte na założeniach programowych nauczania zintegrowanego. Poznawanie, opanowanie i utrwalanie materiału z zakresu trzech przedmiotów daje możliwość osiągania przez dzieci coraz wyższego stopnia samodzielności, myślenia, rozumowania i sprawności działania, co służyć może bezpośrednio rozbudzeniu ich zainteresowań poznawczych i kształtowaniu pozytywnej motywacji uczenia się. To już potrafię cz. 1 zagadnienia z matematyki: •dodawanie i odejmowanie do 12, •dodawanie i odejmowanie trzech liczb, •dopełnianie do 20, •dodawanie i odejmowanie pełnymi dziesiątkami, •obrazowe przedstawianie działań, •utrwalanie znaków: >, =, <, •dobieranie działań do ilustracji. zagadnienia ze środowiska społeczno – przyrodniczego: •rozpoznawanie zwierząt, •łączenie w pary części roślin, •ochrona środowiska, •zawody rodziców, •gdzie mieszkają zwierzęta, •dawniej i dziś. zagadnienia z języka polskiego: •pojęcie głoski i jej pozycja w wyrazie, •dopasowanie nazwy obrazka do właściwego układu spółgłosek i samogłosek, •wstawianie brakującej litery w wyrazie, •łączenie w pary rymujących się wyrazów, •dobieranie sylab tak, aby powstał wyraz, •dobieranie wyrazów przeciwstawnych. „Poznawanie, opanowanie i utrwalanie materiału z zakresu trzech przedmiotów: języka polskiego, środowisko społeczno – przyrodniczego i matematyki daje możliwość osiągnięcia przez dzieci coraz wyższego stopnia samodzielności, myślenia, rozumowania i sprawności działania, co służyć może bezpośrednio rozbudzaniu ich zainteresowań poznawczych i kształtowaniu pozytywnej motywacji uczenia się ( … )”. - z recenzji M. Pietniun, Polskie Towarzystwo Dysleksji